13. lip 2011.

malena mista ....


Podaca ...

Sam pogled na stara podbiokovska mjesta oduševljava nas skladom mediteranskih boja koje
potiču na kreativno-likovno izražavanje.
Sva raskoš boja sadržana je u snježnoj bjelini starih crkvica, zelenilu borova i maslina,
sivoj boji Biokova, nebeskom plavetnilu i modroj pučini mora.



        









Broj komentara: 5:

tina kaže...

prekrasne slike

Zondra Art kaže...

Prekrasni radovi i meni dobro pozanti motivi, bravo!

Mare kaže...

predivno:))....ove zadnje tri su me podsjetila na neka druga vremena kad sam obilazila sela oko sinja:)))....
pusa:))

eda kaže...

Bravo, majstorice, mene ovakva mjesta inspiriraju na odmor i ljenčarenje a tebe na stvaranje ovako lijepih djela... prekrasno!

Vera kaže...

Sviđa mi se kako radiš.

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt