26. lip 2011.

grade moj ...


Ispod sunca zlatnog blista riva najlipša
Na planeti malena, al u srcu najveća
Puna duša radosti kad ti šapnem ime

Grade moj ...

Dok te maze oblaci i kad ti bura zazviždi
Isto takaješ mi sve niti s tobom spletene
Puna duša jubavi kad ti šapnem ime

Splite moj ...











Broj komentara: 8:

eda kaže...

e baš si pronašla pravi tekst uz ove prekrasne fotografije...

Zondra Art kaže...

Prekrasne fotografije!

e-amalia kaže...

Prekrasne fotke, životnost Splita uz prave riječi!

Karmen kaže...

Slažem se s curama. Predivne fotke a stihovi puni jubavi.

Nena3110 kaže...

Draga moja Splićanko, prvi put na tvom blogu, kako pre ne naleteh na ovu lepotu?
Hvala za posetu mom blogu, i kod tebe je sve prekrasno:)

Biljana kaže...

Prelijepi radovi i fotke:-))

san moj kaže...

ja sam nazalost iz tuzle ali ovaj grad je u mojoj dusi 3 puta sam bio u njemu a on vjecno u menei

san moj kaže...

ja sam nazalost iz tuzle ali ovaj grad je u mojoj dusi 3 puta sam bio u njemu a on vjecno u menei zao mi je samo sto nisam roden u njemu da tu ostarim

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt