1. lip 2011.

gospodari mora




Na popodnevnom suncu njišu se sjene usidrenih brodova ,
more ih ljuljuška dok tonu u san,
umorni su gospodari sinjeg mora.





















Broj komentara: 5:

Zondra Art kaže...

Pregledala sam malo tvoj blog i moram priznati da sam oduševljena tvojim radovima... lijepim fotografijama! Vidi se da si kreativna, prava Dalmatinka ( i ja sam po mami iz Makarske:)
Divne su mi slike mora, prekrasnih vala.. vratila si me u djetinjstvo koje sam provodila u našoj prelijepoj Dalmaciji.

Eto to je to od mene za sada,pratim tvoj blog i od danas uživam u njemu.

Zondra Art

Zondra Art kaže...

Prekrasne fotografije i post!

lijep pozdrav:)

eda kaže...

Prekrasne fotografije...

LivesArt kaže...

Hvala drage moje!
Zondra drago mi je da su ti fotke probudile lijepa sjećanja na naše krajeve, slike plaža su iz Podace i Drvenika ,prekrasnog makarskog primorja.

tina kaže...

predivan post! slike su fantastične,bravo!

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt